piątek, 14 października 2016

18. For when I'm a billionaire

Witajcie! Jak tam u was? Też ciężko? Dlaczego doba ma tylko 24 godziny. Przecież ja z niczym się nie wyrabiam. Tylko nauka i spanie, a gdzie czas dla siebie? Już nawet nie wychodzę z domu, z przyjaciółmi. Ach, nikt mnie nie kocha :(
Ogólnie nie pochwaliłam się wam! Mój tata znalazł małego kotka jakoś tydzień może dwa tygodnie temu. I po długich namowach pozwolili mi go zatrzymać! A jako rasowa kociara jestem po prostu w niebo wzięta. Ma na imię Bożydar, ponieważ jest takim darem od losu xD 

Na dzisiaj przygotowałam 2 sygnaturki, 3 nagłówki, 2 koloryzacje, 2 pliki PSD i szablon. Nareszcie udało mi się napisać jakiś w miarę sensowny kod, choć to nie jest to, czego oczekiwałam. Zwykle poddawałam się po zakodowaniu nagłówka xD Będę udostępniać więcej szablonów, obiecuję :D

Przed pobraniem, proszę, przeczytaj regulamin! ♥ 

#sygnatury

#nagłówki

#pliki PSD

#koloryzacje

#szablon





6 komentarzy:

  1. No cześć :-) Doba faktycznie powinna trwać dłużej :P Może nie dlatego, że nie ma na nic czasu, ale jakby dni były dłuższe, może wciąż byłoby ciepło? xD (albo zaczynam mamrotać przez chorobę xD)
    Cieszę się i gratuluję, że mogłaś zatrzymać kotka :D Moi rodzice niestety nie lubią kotów. W moim domu tylko ja je kocham więc po prostu ci zazdroszczę ♥ :c
    Dzisiejsza grafika bardzo mi się podoba :-) Moim faworytem jest chyba szablon. Możesz mi podpowiedzieć jakiej czcionki użyłaś w nagłówku i tytułach gadżetów w szablonie? Bardzo proszę <3 Z sygnaturek podoba mi się ta z Seleną, chociaż ta z Keirą ma wspaniałe kolorki <3 Pierwszy nagłówek skradł moje serce dzięki kolorkom i wspaniałemu rozłożeniu stocków. Tylko nałożyłabym jakieś png na mniejszą modelkę, by zakryć dolą krawędź, albo po prostu dałabym ją na sam dół nagłówka :) Drugi nagłówek jest po prostu fantastyczny w swojej prostocie C; A ten z Barbarą jest tak minimalistyczny i tak cudowny, że brak mi słów :-)
    Let Her Go ~ Pobieram pierwszą koloryzację, dziękuję c:

    Życzę ci wszystkiego dobrego i mnóstwo weny i CZASU NA ZAJĘCIE SIĘ KOTKIEM ♥ :D
    Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nagłówek to mój faworyt! <: No i szablon bardzo schludny <3 Taki przejrzysty <:

    Pozdrawiam Ciebie i Bożydara ♥
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Danni! Jeśli masz ochotę mnie zabić za nieobecność to zrób to szybko zanim będę musiała wrócić do szkoły XD
    Zgodzę się z tobą, 24 godziny to zdecydowanie za krótko wciągu doby ;-; Życzę żeby Bożydar był grzeczny i nie uciekł od ciebie nigdzie (jak mój kotek ;c)!
    Zacznę od szablonu - ma przepiękne kolorki a grafika jest cu-do-wna! Strasznie podoba mi się czcionka, której użyłaś w tytule postu i widgetów.
    Co do sygnaturek to są śliczne chociaż w pierwszej brakuje mi trochę tła, wydaje się pusta. Natomiast w drugiej zmieniłabym tylko ten wyróżniony napis a raczej jego czcionkę bo jest trochę nieczytelny.
    Nagłówki, ahhh jakie śliczne *-* Drugi zdecydowanie jest moim faworytem jeśli chodzi o całokształt, pierwszy powala mnie kolorkami a trzeci kompozycją ^^

    Ściskam mocno i pozdrów kotka ode mnie!
    Zaula [colorful-squares]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotki są przesłodkie! Ze mnie akurat ani kociara, ani psiara, bo wszystkie kocham równie mocno ♥
    Pierwsza sygnaturka jest świetna, ma fajną kompozycję :3 Na drugiej według mnie panuje lekki bałagan, ale i tak mi się podoba, bo Selena ♥ Nagłówki są cuuuudowne! Trzeci jest perfect. Uwielbiam takie klimaty *-* A pierwszy ma przepiękne kolory! No i szablon - wyszedł Ci całkiem nieźle, dobra robota :)

    Ściskam i zapraszam do siebie!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę psy, ale awwwwh, też bym błagała o to, żeby został haha. Tak, doba ma zdecydowanie za mało godzin, albo mamy zbyt dużo obowiązków. ;P
    Przechodząc do grafiki:
    Co do sygnatur to jakoś trudno było mi wychwycić w nich napisy O.o choć prace są naprawdę ładne i przyjemnie się na nie patrzy. ;D
    Pierwszy nagłówek jest jednym wielkim wow, połączenie tych kolorów wyszło świetne (kto by się tego spodziewał haha), drugi to złoto i diamenty, jak nie przepadam za Kendall, tak mogę się w niego wpatrywać godzinami, trzeci akurat nie przypadł mi do gustu, choć to zapewne moja niechęć do różowego xd.
    Szablon wygląda bardzo dobrze, więc świetna robota!
    Chyba tyle mam do powiedzenia ;P Ściskam mocno! Lee xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Traviego uwielbiam więc uwielbiam tą notkę! ♥
    Sygnaturki mnie rozwaliły ! Są niesamowite ! Tak samo jak szablon! Jest doskonały ! :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń

Followers