wtorek, 4 października 2016

17. It's my birthday!


Witajcie! Ledwo, ledwo zdążyłam z notką na dzisiaj. Zersztą i tak mam lekki poślizg, Jest już 20:24 ;-;
Nie lubię pisać takich typu notek, więc nie rozpiszę się za bardzo. Jestem strasznie szczęśliwa, że już równiutki roczek urzęduję na blogu, który wszystko zaczął. Już równy rok siedzę w graficznej blogosferze. Wow, to po prostu nie do uwierzenia. Ja, osoba, która poddaje się po kilku dniach, tygodniach, a tu nagle rok. Może to co teraz napiszę zabrzmi trochę samolubnie ale życzę sobie kolejnego roku tutaj (moja polonistka zabiłaby mnie za te liczne powtórzenia XD). 
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przeglądali, komentowali i po prostu czasami mnie zauważali. Szczerze, dodając pierwszą notkę nie sądziłam, że ktokolwiek będzie miał ochotę zostawić chociaż komentarz o treści "Ładnie :)", a tu co? 26 obserwujących, 5,800 wyświetleń i 121 komentarzy. To są liczby, które sprawiają, że mam ochotę otwierać Photoshopa i robić coraz lepsze prace. 
Dziękuję za wszystko! ♥♥

Teraz trochę mniej oficjalna część notki. Zacznę przynudzać i poopowiadam co u  mnie się dzieje ciekawego. O szkole powiem tylko, że ssie. Nie mam ochoty wstawać z łóżka a tym bardziej po 9 godzinach w szkole odpalać komputer. Stąd tak ubogo dzisiaj. Moje życie towarzyskie... Cóż, jego nie ma XD Choć nie! W piątek mam zamiar wykulać się z łóżka i jechać na szopink z moją przyjaciółką. Mamy zamiar wyhaczyć najlepsze promocje w sklepach. Moja garderoba świeci pustkami i kurzem, który muszę ścierać co dwa dni. Czas na zmiany! Moja rodzina na dniach się powiększy, co niezmiernie mnie cieszy. Do 13 powinno wszystko się rozwiązać-przynajmniej tam mówi lekarz. Miejmy nadzieję, że "wypłynie" to szybciej XD 

Na dzisiaj ma tylko 5 sygnaturek, 9 nagłówków, 2 paczki tekstur, 1 tutorial, paczkę dla obserwatorów i osób, które wstawiły button imprezy. Bardzo dziękuję Alessie i Scar, które pomagały mi w tworzeniu notki. Bardzo serdecznie Was pozdrawiam dziewczyny! ♥♥

To chyba tyle na dzisiaj. Dziękuję za to, że jesteście już ze mną okrągły rok! ;33

#sygnatury
2 ostatnie z Alessą

#nagłówki 
7 z Mią, 8 i 9 ze Scar

#tutorial


#paczka dla obserwatorów 
 
Aby dostać link do paczki wystarczy tylko w komentarzu napisać swój e-miał, nick pod jakim publicznie obserwujesz bloga oraz mały dopisek "Obserwuję".

#paczka dla osób, które wstawiły button  
Aby otrzymać link do paczki należy podać link do bloga, na którym znajduje się button oraz adres e-mail oraz mały dopisek "Button".

Kocham mocno, Danni xx. 



4 komentarze:

  1. Woah! Pamiętam kiedy pierwszy raz weszłam na twojego bloga, gdy powstała pierwsza notka. Pamiętam to, jakby to było wczoraj! :o Czas leci szybciej, niż myślałam. Od pierwsze notki minął rok i widać, że bardzo poprawiły się twoje umiejętności graficzne. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! :D
    A co do grafiki... Nagłówki z Harrym i Lily podbiły moje serducho, przedostatnia sygnaturka również bardzo mi się podoba, brakuje mi jedynie szablonów :< Ale wszystko inne nadrabia zaległość :D
    Nie napiszę nic więcej, przepraszam. Jestem chora i po prostu wszystko robię na szybko, by zaraz położyć się z powrotem do łóżka, także...

    Jeszcze raz życzę ci wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam,
    Scar /

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc tak: Życzę Ci dużo weny, kreatywności, chęci do tworzenia (bo to jest najważniejsze!), dużo czasu na polenienie się :D, dużo okazji do rozwijania się poprzez współprace z innymi grafikami oraz oczywiście kolejnych lat na blogu! ♥
    Z sygnatur - moimi faworytami są zdecydowanie 2 i 4. Po prostu wymiatają *o*
    Z nagłówków - moimi faworytami są 1, 4, 7 i 9. Jesteś naprawdę niesamowita, według mnie i robisz niesamowite postępy. Oby tak dalej, a na pewno daleko zajdziesz!
    Brakuję mi co prawda szablonów w tej notce, ale wiem, że się zrehabilitujesz :P
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie na lost souls graphics!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia z okazji urodzin! Dużo weny, świetnych prac i jeszcze więcej chęci ♥ Ach, czas mija tak szybko :')
    Oprócz tego, że po prostu UBÓSTWIAM nasze współprace, to muszę wyróżnić trzecią sygnę. Jest asghdgjshsks *-* Uwielbiam kolorki!
    DRUGI NAGŁÓWEK OMG. Nie jestem fanką Harry'ego, ale on jest NIESAMOWITY! Ten napis i ten krwisty efekt... No brak mi słów! ♥ Piąty jest bardzo przyjemny dla oka :3 Bardzo podoba mi się też pierwsza współpraca ze Scar. Akurat słucham piosenki Zayna, tak tematycznie XD
    Poproszę obie paczuszki! To mój email: alessabelikovmail@gmail.com ^^ Bloga obserwuję pod nickiem Alessa Belikov, a button wstawiłam na graphics-temptation.

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Ściskam mocno i zapraszam do siebie! ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!
    Od razu przejdę do grafiki...no więc moimi faworytami są ...
    trzecia sygnatura,trzeci,czwarty i ostatni nagłówek ♥
    No i bardzo podoba mi się nowy szablon główny <3
    Poproszę o hasło do obydwu paczek,mój e-mail:martyna11105@gmail.
    Bloga obserwuję pod nickiem martyna11105,button wstawiłam
    na http://bleeding-through.blogspot.com/ Życzę Ci dużo weny ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Followers