niedziela, 25 września 2016

16. Nowa odsłona GD! + zapowiedź

Witajcie! Jak się macie? Boże, ile mnie tu nie było? Dwa miesiące? Jak nie lepiej. Przepraszam, ale-mówiąc szczerze-zapomniałam o blogu. To się czasami zdarza, naprawdę! Szczególnie kiedy ma się moją pamięć. Mam tyle rzeczy do zrobienia, że nie wiem w co mam włożyć moje dłonie. Aktualnie powinnam uczyć się słówek z angielskiego, historii i biologi. Czasami żałuję, że zdałam do trzeciej gimnazjum. Choć nie mam co narzekać, na studiach będzie jeszcze gorzej! :D 
Na dzisiaj skromniutko. Sygnaturka i nagłówek wykonany wspólnie z Alessą. Osobiście jestem z niego mega zadowolona ^^ Myślę, że Wam też przypadnie do gustu. 

Pewnie zauważyliście, że zmieniła się nazwa bloga. I właśnie z dniem dzisiejszym Graphic Danni będzie funkcjonować pod nazwą Irresistible. Postanowiłam, że nie będę zmieniać adresu, ponieważ jest z tym trochę roboty, a z moim czasem jest strasznie krucho. Po drugie, po przemyśleniach wydało mi się to bez sensu. Zmiana nazwy jest wystarczająca. Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że wybrałam dobrze. 

Czy wy też widzicie ten nowy główny? Po czterech miesiącach planowania i układania go w głowie wreszcie go ustawiłam, choć i tak jeszcze nie jest taki, jaki bym chciała, by był. Cóż, muszę się z tym przespać, może w nocy najdzie mnie wena na dopieszczenie go . :D 

#sygnatura 

#nagłówek 


4 października 2015r. pojawiła się tutaj pierwsza notka. Po roku starań i dokształcania się postanowiłam uroczyście uczcić ten dzień. Mam nadzieję, że w tą wyjątkową dla mnie noc, będziecie tu razem ze mną 4 X 2016r. o godzinie 20:00. Zapraszam wszystkich serdecznie! ♥ 
Dla osób, które wstawią button przewidziana niespodzianka! :*



Kocham mocno, Danni xx.

13 komentarzy:

  1. 4 IX 2016R. - Chyba 4 X ponieważ październik jest dziesiątym miesiącem w roku xd
    Świetny szablon, świetna nazwa. ^^ prace też xd i będę 4 na pewno. (: wstawię button na bloga potem xd
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak pisze się notkę o 3 nad ranem ze sklejonymi oczyma XD Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawione! <3
      Pozdrawiam,


      Danni xx.

      Usuń
    2. Nie ma za co chociaż ja dalej mam 4 IX :D nie no zdarza się. :*

      Usuń
  2. Grr, przypomniałaś mi, że powinnam uczyć się na angielski. Ale w sumie po co się uczyć, i tak nie zdam. Trzecia klasa to zło, tyle powiem ;--;
    Nowa nazwa! Jaka fajna ^^ Szablon główny zwalił mnie z nóg ♥ Tylko przy większych rozdzielczościach ekranu menu się rozjeżdża. Wstawiłabym screena, ale nie mam jak XD
    Kocham naszą współpracę! Jest całkowicie idealna ♥ Sygnaturka też zacna :3

    Ściskam mocno!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia klasa to okropność i żałuję, że nie zostałam w drugiej XD
      Nasza współpraca jest cudowna, zresztą tak jak każda!:D

      Pozdrawiam, Danni xx.

      Usuń
  3. Nowy wygląd jest świetny, nie ma się czego przyczepiać, bo jest ładny i przejrzysty, a chyba o to w tym chodzi, prawda?
    sygnatura jest przeprzeprześliczna, i Taylor i w ogóle. Czy ona nie jest cudowna?
    Nagłówek również świetny, razem z Alessą potraficie stworzyć coś niezwykłego. Spotykają się dwie artystki i tworzą (wiem że to tak nie wygląda, ale łapiesz o co mi chodzi? XD).
    Button mogę wstawić na blog z opowiadaniami, chcesz? Hahaha.

    Pozdrawiam cieplutko, Lee xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ♥

      Pozdrawiam gorąco, Danni xx.

      Usuń
  4. Pobrałam Forest na http://breatheme-story.blogspot.com/. Blog zamknięty i nie prędko go opublikuję, ale nawet przy pracach lubię mieć ładny wygląd. :)
    Let Her Go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech szablon służy Ci jak najdłużej!

      Usuń
  5. Wstawiłam button na bloga i czekam na 4. Sygnaturka z Taylor jest genialna c:.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy szablon bardzo mi się podoba ♥
    Świetnie Ci wyszła współpraca z Alessą!
    Wstawiłam button na bloga.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;3
      Pozdrawiam! Danni xx.

      Usuń

Followers