czwartek, 25 sierpnia 2016

15. Sugar how you get so fly?

   

   Cześć i czołem! ♥ Cała notka była zapisana w wersji roboczej już od połowy miesiąca, ale ja jakoś nie mogłam zebrać się, by wycisnąć opublikuj :/ Co u mnie? Cóż, ostatnio zaczęłam trochę bardziej poświęcać mój wolny czas na grafice, oglądaniu tutoriali i czytaniu artykułów dotyczących HTML. Chcę bardzo podszkolić się w tej dziedzinie, a po za tym mam postanowienie, by nauczyć się więcej i poprawić swoje umiejętności graficzne. 
   Jesteście gotowi na nowy rok szkolny? Ja osobiście nie. Nie mam jeszcze nic zakupione, prócz kilku zeszytów, które zostały po zeszłym roku i książek, które odziedziczyłam po starszym bracie. Myślę, że nie jestem jeszcze gotowa na szkołę. W tym momencie chciałabym (nie) być studentem  i mieć wakacje do października ;-;
   Ogólnie to wczoraj byłam pierwszy raz w życiu u dentysty (nie polecam). Powodem tego był potworny ból zęba, który doskwierał mi już kilka dobrych lat, lecz ja zapierałam się rękoma i nogami przed pójściem do tego okropnego specjalisty. I szczerze, to był najgorszy dzień w moim życiu. Mój ząb miał trzy korzenie, które były jakoś dziwne zrośnięte. Ból był bardzo silny, mimo znieczulenia całej lewej strony twarzy. Coś tak czuję, że tak szybko nie wrócę na ten fotel xD  
   Przez kilka poprzednich notek trąbiłam o jakiś zmianach na blogu. Otóż, na samym początku chciałam kompletnie zmienić bloga, tzn. założyć nowego, kompletnie świeżego bloga, lecz powiedziałam sobie NIE. Po co mam zaczynać coś nowego, skoro wystarczy tylko trochę podrasować stare? Postanowiłam przenieść bloga na nową domenę. Oczywiście na blogspocie, tylko zmienić jego adres i nazwę. Dlaczego tak? Ponieważ mam dość teraźniejszej nazwy. To była nazwa wymyślona przez niedoświadczoną czternastolatkę, która chciała odnieść sukces w grafice, a przyszła zostanie nadana przez piętnastolatkę, która po rocznym stażu wie, że na sukces trzeba pracować. Ale ze mnie poeta, ho, ho XD. Potrzebuję tej zmiany, ponieważ kiedy patrzę na główny i widzę to "Graphic Danni" to mam ochotę płakać, ponieważ to jest tak tandetne, że aż boli ;-; XD 
   Zmiany zacznę wprowadzać, jak dokończę nowy szablon główny i uporam się z przygotowaniami do nowego roku szkolnego. Czy mogę przenieść się do czasu pieluch, proszę?
   Na dzisiaj przygotowałam dwie sygnaturki, sześć nagłówków i pięć ikonek, które swoją drogą są ohydne, lecz to nic! Praktyka czyni mistrza! Jak można cokolwiek wcisnąć w 100x100px? ;-;

Enjoy! ♥ 





Trzy ostatnie nagłówki robiłam w zawsze niezawodnym Gimp'ie <3 A co!

Kocham mocno, Danni xx.

9 komentarzy:

  1. W końcu notka! Rozleniwiłaś się trochę, kochana XD
    Też nie jestem gotowa na nowy rok szkolny. Boję się okropnie, bo to w końcu trzecia klasa... Potem wybieranie liceum, a ja nawet nie wiem, co chcę w życiu robić :C
    Ikonki to zło, zgadzam się. Są za małe i strasznie upierdliwe XD Ale Tobie wyszły całkiem nieźle :3
    Pierwszy nagłówek to mój faworyt, jest prześliczny! *-* W drugim trochę za dużo tych kwiatków, ale ogólnie jest całkiem całkiem. Trzeci wydaje się... niedokończony? Brakuje mu czegoś :< W czwartym i piątym napisy są takie tycie, że nie mogę się rozczytać. Jednak wyglądają fajnie :) Ostatni, szczerze mówiąc, mi się nie podoba. Umiesz robić lepsze prace, ej :C
    Ściskam cieplutko! ♥ (I zapraszam do siebie, bo dawno Cię u mnie nie było hehe)

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ślepa i nie zauważyłam sygnaturek XDD
      Pierwsza jest przecudna! *-* Druga też! Alex *p*
      Tia, całusy XDD :*

      Usuń
    2. Zdaję sobie z tego sprawę xD Mam ten sam problem, też nie wiem co ze sobą pocznę za rok :/ A najgorsze jest to uczycie, że cię nigdzie nie przyjmą. Tego chyba boję się najbardziej :|
      Bardzo dziękuję! Też zdaję sobie sprawę, że prace z tej notki nie powalają, no cóż.. Mam chyba zastój weny ;)
      Pozdrawiam, kochana


      Danni xx.

      Usuń
  2. Rok szkolny jest do bani i tylko idiota mógł go wymyślić, tyle w temacie z mojej strony.

    Ikonki są ładne, w ogóle podziwiam Cię za to, że odważyłaś się je wstawić skoro Ci się nie podobają. Jak sobie pomyślę, że ja mogłabym zrobić ikonki, które mi się nie podobają i do tego wstawić je na swojego bloga, to aż mnie trzęsie. Ale Twoje są naprawdę ładne, więc nie masz co się martwić :D
    Pierwszy nagłówek nie przypadł mi do gusty. Kolory nie w moim typie. Drugi za to pozamiatał wszystko! Faworyt! W trzecim podoba mi się wycięcie postaci, powiedz: sama to zrobiłaś? Wielkie brawa! (A jak nie to daj linka XD).
    Trzy ostatnie nagłówki są strasznie małe ;-; Ale tak:
    Czwarty jest śliczny (no i Taylor fhfiohg). Tylko jakość trochę słaba.
    Czwarty to mój kolejny ulubieniec! Może szablonik? Wyszedłby nieziemski.
    W czwartym postacie są trochę złej jakości i kolorki też nie dla mnie.
    A jeśli chodzi o sygnaturki, to są po prostu prześliczne! <3

    Pozdrawiam, Sandra x

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szkole! Ja akurat skończyłam technikum i szukam pracy ;-; Masakra. :D
    U mnie też coś ostatnio ząb bolał ale jak Ty - upierałam się cały czas żeby nie iść. Nie wiem kiedy pójdę a chyba mam dziurę w zębie i to jest prawdopodobne. :D
    Trzymaj się. ♥
    Ikonki są świetne jednak moimi faworytami są nagłówki z Lily i z Carą. :D oraz z Harrym. :D Oraz dwie pierwsze prace :D Czekamy na więcej oraz na zmiany :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Danni! Dentyści to zło grrr
    Ikonki to cudeńka i naprawdę mi się podobają! Sygnaturki też mi się strasznie podobają jednak ta druga to zdecydowanie moja faworytka!
    Nagłówkiem z Zaynem i Harrym rozwaliłaś mnie na łopatki. Są śliczne! ♥

    Ściskam,
    Zaula [colorful-squares]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorystykę ikonek, wyraźne, ale i delikatne *-*
    Druga sygnatura to mój faworyt (wcale nie przez Mansa, nic a nic), chociaż pierwsza również jest ciekawą pracą.
    Moim zdaniem nagłówek z Zaynem powinien być bardziej wyrazisty, chociaż wciąż jest całkiem przyjemną pracą, nagłówek z Tay to jedno wielkie wow, kocham tą pracę, tak samo z Harrym, strasznie podoba mi się wykonanie ich. Reszta prac również świetna, więc zostaje mi tylko pozdrowić! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW *_* Cudowne prace! Nagłówek numer trzy skradł moje serce <3 Dziewczyno jesteś coraz lepsza w tym, co robisz :D
    Ja powoli wracam do żywych, ech bycie maturzystką nie jest takie kolorowe :/ Trzymam za ciebie kciuki i rozwijaj się dalej, ty uzdolniona bestio :P
    P.S
    Zapraszam do siebie na nową notkę http://graphicsignofnightingale.blogspot.com/2016/09/v-i-know-what-you-did-last-summer.html?m=1
    I chciałabym Ci zaproponować współpracę. Co powiesz na wspólne stworzenie kilku prac?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem chętna na wszelką współpracę! :D Napisz do mnie na e-mail ;)

      Pozdrawiam!


      Danni xx.

      Usuń

Followers