czwartek, 28 lipca 2016

14.The best people in life are free

   Witajcie, robaczki! Wyrobiłam się z notką w ciągu miesiąca, to chyba mój nowy rekord. Bądź, co bądź trochę się u mnie działo przez ten czasu. Pierw weekendowe wakacje z przyjaciółką, później przyjechała do mnie siedmioletnia kuzynka na tydzień. Naprawdę ciężko mi o tym pisać, więc powiem tylko, że to był najgorszy tydzień w moim życiu. Dostałam się na staż do nowej szabloniarnii utworzonej przez Alessę, Secret Templates. To fascynujące, że udało mi się w ogóle dostać tam staż. Dziękuję, Alessi za szansę. Jeżeli chcecie, to już możecie zobaczyć moją pierwszą notkę. Ostatnie wydarzenie jest trochę banalne, ale dla mnie bardzo ważne. Mianowicie właśnie wróciłam z moją mamą od lekarza. Na szczęście nic nie jest mi, ani mamie, ale-już o tym wspominałam-szykuje mi się młodsze rodzeństwo. Będzie to braciszek na 120%. Niby wszystko jest w porządku, mały jest bardzo duży i strasznie rozrabia, lecz 16 sierpnia weźmie mamę na patologię ciąży, by wyleczyć początki i zapobiec dalszemu rozwojowi cukrzycy ciążowej. Jestem naprawdę przestraszona tym faktem, ponieważ nie chcę, żeby stało się coś złego mamie, bądź Jasiowi. Cóż, miejmy nadzieję! :) 
   Planowałam na drugi miesiąc wakacji taki projekt, ale nic z niego nie wyszło. Nie był on do końca dopracowany, a po za tym zapomniałam o nim, no xD. ALE! 4 października blog będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny! *WOW, aplaus, wszyscy wstają, szampan się leje!* Z tej okazji planuję zmiany na blogu. Pierwszą-pewną będzie szablon główny, który zresztą udostępnię niedługo. Nie będę zdradzać reszty, ponieważ wtedy to nie będzie niespodzianka, nie? 
   Nie chcę już przedłużać, więc na dziś przygotowałam pięć sygnaturki, z tego dwie to współprace, siedem nagłówków, z czego to pięć współprace i zamówienie. W ogóle w tej notce jest dość dużo współprac. Dziękuję Wam dziewczyny za poświęcony czas! ♥ Jeżeli ktoś jest chętny, to pisać na e-mail. Z wielką radością stworzę coś z Wami.  
   Już bez zbędnego gadania, zapraszam do notki! ♥
   
#sygnatury 
^z Mią^
^z Mią^







#nagłówki
trzeci i czwarty z Alessą, piąty i szósty z Mią i siódmy z prettysmilex


#zamówienia 


Do następnej notki, kochani! ♥♥ 

10 komentarzy:

  1. Gratuluje się dostania na staż! Nie wiem czy już ci gratulowałam zostania siostrą - a jeśli nie to gratuluję!
    Omamciu moja! Ten szablon z Majkulem ♥ Zakochałam się *-*
    Z grafiki najbardziej podobają mi się obie współprace z Alessą i Prettysmilex. Pierwsza sygnaturką również wpadła mi w oko chociaż coś mi w niej brakuje ale nie wiem co więc się tym nie przejmuj haha :D

    Pozdrawiam,
    Zaula [colorful-squares]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana!! ♥

      Również pozdrawiam x.

      Usuń
  2. No to ja też Ci pogratuluję dostania się na staż, a co! XD Danie Ci szansy było czystą przyjemnością, bo twoje prace są cudowne, co zresztą udowodniłaś w tej notce *-*
    Pierwsza sygnaturka jest boska! I pierwszy nagłówek, jeju, jest niesamowity! ♥ Nasze współprace też niczego sobie hihi :3 Współpraca z Prettysmilex też wpadła mi w oko!
    Ściskam cieplutko i życzę duużo weny ♥

    Alessa
    PS Nie zgadzam się, że za bardzo Ci słodzę haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jakoś nie widzę tej "cudowności" w moich pracach, ale bardzo dziękuje! ♥

      Usuń
  3. Gratuluję dostania się na staż chodź bądźmy szczerzy - Każdy by Cię na pewno przyjął <3
    Najbardziej podoba mi się trzeci oraz czwarty nagłówek :D gratuluję również dostania siostrą ! Miejmy nadzieję że wszystko skończy się dobrze. Trzymam kciuki! :D
    Pozdrawiam, trzymaj się. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥
      Również pozdrawiam,

      Danni xx.

      Usuń
  4. Popłakałam się na widok szablonu. Jak ja ci dziękuję *-* ♥♥♥ Jest przepiękny, lepszy niż kiedykolwiek mogłabym sobie wyobrazić czy sama zrobić (bo jestem w tym wciąż słaba hahaha). Aż nie mogę się na niego napatrzeć *-*
    Co do reszty prac to dwie ostatnie sygnatury najbardziej przypadły mi do gustu, a zwłaszcza ostatnia, te kolory *-* nagłówki również bardzo ładne, zwłaszcza przedostatni (kocham Lily ♥)
    Co do szablonu się powtórzę: nie mogę się na niego napatrzeć, będę ci za niego dozgonnie wdzięczna.
    Serdecznie pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :>
      Pozdrawiam,

      Danni xx.

      Usuń
  5. Ojej, nasze współprace wyglądają wspaniale ;)
    Mnie się najbardziej podoba szablon, lubię takie klimaty xD
    I ja też gratuluję dostania się na staż, powodzenia Ci oczywiście życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, haha :>
      Bardzo dziękuję ♥

      Danni xx.

      Usuń

Followers