wtorek, 28 czerwca 2016

13. This Is What You Came For

  Witajcie! *I z tym słowem kończy się moja wena pisarska xD* Tak naprawdę nie działo się nic ciekawego w moim życiu przez ten miesiąc. Zdałam do trzeciej gimnazjum *emocji napinania bicepsów*, moja średnia wynosi 4,57 *emocji płaczu* i cóż, w niedzielę wróciłam z mini wakacji nad jeziorem z kuzynką i jej rodzicami. Na razie nie zapowiada się, bym gdzieś wyemigrowała z domu. 
  Co tam u Was? Mam nadzieję, że wszystko dobrze. Jakie plany na wakacje? 
  Mam teraz kilka spraw, myślę, że organizacyjnych. Na dniach powinien zmienić się szablon główny. Nie będzie on taki na wiosnę czy inną porę roku. Postawiłam na bardziej uniwersalny wygląd bloga i raczej nie zmieni się od przez dłuższy czas. 
  Myślałam również nad założeniem galerii. Nie wiem czy to dobry pomysł, zważając na to, iż nie opublikowałam zbytnio dużo szablonów czy innych dodatków i na blogu nie ma aż tak dużo notek, więc na razie jeszcze nic nie jest pewne. Choć pewnie przydałaby się, by ułatwić Wam szukanie różnych rzeczy. 
  Następną rzeczą są urodziny bloga. Będę o nich wspominać w najbliższych notkach, bliżej września, gdyż sama impreza wypada na 4 października. Wiem, iż to szmat czasu, lecz wolałabym mieć wszystko zrobione szybciej, niż potem szaleć na ostatni moment. 
  Planowałam także jakąś notkę tematyczną. Jeszcze nie wiem jaki temat i kiedy. Może coś o lecie? Nie wiem. Bardziej określę się w następnym poście. 
  Na dziś nie przygotowałam wiele. Tylko jedną sygnaturkę z  początku posta, dwa nagłówki, które są tylko eksperymentami, lecz postanowiłam je zamieścić, oraz jeden szablon, który został wykonany na zamówienie. 


#nagłówki 


#szablon
Uwagi: - etykiety proszę ustawić na chmurka;
- archiwum na lista;
- datę w poście na taką, jaka widnieje na podglądzie (np.: 12.06.2016);
- statystykę ustawić tak, by nie miała tego wykresu po boku (pierwszą od góry)

Pozdrawiam i kocham mocno, Danni ♥

10 komentarzy:

  1. Dziękuję ! Jeszcze raz dziękuję !
    Stronka chociaż może rozkwitnie dzięki Twojej pracy. Mam nadzieję. ^^
    Napisałam jeszcze do Ciebie na gg. ^^
    Prace ładne ale drugi nagłówek jest fajniejszy. :D
    Pozdrawiam i dziękuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, kochana <3 Polecam się na przyszłość. ^^
      Dziękuję za komentarz. ;*
      Pozdrawiam, Danni xx.

      Usuń
  2. Świetna notka, oba nagłówki to genialna robota, chociaż moje serce skradł ten z Taylor (swiftie af). Szablon jest również świetny, ale nie moje klimaty haha
    Co więcej? Chyba nic XD
    Pozdrawiam, Lee xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz! <3
      Pozdrawiam, Danni xx.

      Usuń
  3. Ja planów na wakacje nie mam i chyba wszystko pójdzie na spontanie :D
    Nagłówek z Tay to cudo! Układ jest niesamowity, świetnie dobrałaś png i... no po prostu wymiękam!
    Za to w drugim nagłówku podoba mi się koloryzacja. Sama robiłaś? Jeśli tak, to fajnie by było gdybyś ją udostępniła na blogu, bo z chęcią skorzystam! Oczywiście, jeśli nie masz nic przeciwko xD :D

    SK x
    http://sandra-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;*
      Tak, koloryzacja jest moja i udostępniłam ją w poprzednim poście. Tylko proszę o przeczytanie regulaminu ;)
      Pozdrawiam, Danni xxx

      Usuń
  4. W te wakacje nie robię sobie żadnych planów, wszystko spontanicznie :3 Jak na razie to się sprawdza! XD
    Sygnaturka mnie powaliła, serio *-* Jedynie te mniejsze napisy są trochę trudne do odczytania :> Nagłówek z Taylor jest cuuudny! Omg, wszystko w nim jest idealne <3 Ten z Shai jest taki... No nie wiem, trochę tu za dużo wszystkiego i nie do końca podoba mi się kompozycja. Ale szablon jest świetny i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń! *-*
    Ściskam cieplutko, kochana!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba pójdę na spontana w te wakacje xD
      Bardzo dziękuję za komentarz, kochana <3
      Pozdrawiam gorąco!!! <3 ♥

      Usuń
  5. Jak mnie tu dawno nie było ;-; wybaczysz mi tą nieobecność?
    Co do grafiki to jestem oczarowana nią! Drugi nagłówek to brylancik z całego postu <3

    Pozdrawiam cieplutko, Zaula
    Colorful Squares

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wybaczam! <3 Tylko nie znikaj tak znowu ;)
      Dziękuję za komentarz! ;*
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Followers