środa, 1 czerwca 2016

12. Music Tag

    
(C)Forain

     Witajcie! Jest pierwszy czerwca a ja wracam do Was z bardzo dużą dwunastą notką. W końcu mogę odetchnąć z ulgą, ponieważ pozaliczałam wszystkie zaległości z grudnia i jedyne co mi zostało to spokojne czekanie do dwudziestego czwartego czerwca. Jestem strasznie ciekawa jak to będzie z moim świadectwem :/ Strasznie się go boję. Średnia poniżej 4,50 nie jest dopuszczalna XD
     Więc od dziś będę szykowała się do urodzin bloga, które przypadają czwartego października. To jest w ciul wcześniej, lecz nie chcę znów robić czegoś na ostatnią chwilę, lecz znając mnie tak będzie. 
    Ostatnio robiłam wielkie porządki na swoim komputerze i zrobiłam ich aż za dużo, ponieważ usunęłam wszystkie rzeczy, które służą do robienia grafiki, Dobrze, że jeszcze Photoshop'a nie odinstalowałam XD Zbierałam wszystkie stocki, tekstury, koloryzacje, itp. strasznie długo. Właściwie zaczęłam już to robić zanim zaczęłam coś tworzyć w Gimp'ie, więc ponowne kolekcjonowanie zajmie mi pewnie dość sporo czasu. Cały czas zastanawiam się jak ja mogłam być taka głupia i  to zrobić. Nie, to trzeba być tylko mną :D Jeżeli macie jakieś swoje ulubione strony, z których korzystacie, lub bardzo pomocne DA to proszę podajcie mi je w komentarzach lub na GG bądź e-mailu. To naprawdę bardzo mi pomoże. ♥ Wszystkie dodatki, jakie chciałam Wam wrzucić w te notkę przepadły.. Jejku, chyba płaczę XD
   Na dzisiaj przygotowałam dla Was wyzwanie Music Tag, które zostało wprowadzone do grafikosfery przez prettysmilex. Zaś nominowana zostałam do niego przez *wstaw tu nick*, za co bardzo dziękuję ♥ Mam nadzieję, że podołałam wyzwaniu XD Ale śmierdzi w tej notce popem :D Po za tym przygotowałam jeszcze sześć nagłówki, a w tym trzy współprace. Dwie z Alessą i jedna z martyną11105. Trzy ikony 200x200 i cztery koloryzacje.  Proszę o wyrażanie swoich opinii na temat prac, a szczególnie o koloryzacjach, ponieważ tak na dobrą sprawę po raz pierwszy jeste m z nich zadowolona. Uzasadniona krytyka mile widziana ;)


Miałam straszny dylemat kogo nominować do Music Tag.  Po długich przemyśleniach postanowiłam na: 
♥Zaulę z bloga Colorful Squares
♥Alessę z bloga Graphics Temptation 
♥Ingę z bloga Graficzne Uniesienia
Pytania macie tutaj <klik>, a wyjaśnienie zabawy tutaj <klik
Powodzenia! 

PRZED POBRANIEM KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM! 

#ikony 200x200
[1] [2] [3]
#sygnatury 
1. piosenka, która mnie opisuje One Direction - What A Feeling
2. piosenka, która opisuje co teraz czuję  Coldplay - Hymn For The Weekend feat Beyonce
3. piosenka, która siedzi mi w głowie Little Mix ft. Sean Paul - Hair 
4. piosenka, która sprawia, że jestem wesoła  One Direction - Temporary Fix
5. piosenka, która sprawia, że jestem smutna  Zara Larsson - Uncover
6. piosenka, która mnie uspokaja Ed Sheeran - Afire Love
7. piosenka, która sprawia, że chcesz walczyć One Direction - Little Things

#nagłówki 

#koloryzacje 

Kocham bardzo mocno, Danni ♥♥







10 komentarzy:

  1. Maga prace pobieram drugą koloryzację jest śliczna ♥ ♥ ♥ Pozdrawiam i życzę dużo weny
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz ;* Tylko następnym razem proszę przeczytać regulamin. ♥

      Usuń
  2. Jejku, strasznie dziękuję Ci za nominację. Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy! <3
    Z Music Tag najbardziej podobają mi się dwie pierwsze prace, natomiast jeśli chodzi o nagłówki, to zdecydowanie współprace z Alessą wygrały wszystko *u*
    Pozdrawiam i życzę duużo weny!
    Ingulaine xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! <3
      Pozdrawiam xx.

      Usuń
  3. Pracę z Kendall Jenner są chyba najlepsze :D to są moje faworyty na dzisiaj :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam twoje zdanie! :D
      Dziękuję za komentarz. ;3

      Usuń
  4. Kochana, dziękuję za nominację! *-*
    Cudowne sygnaturki, szczególnie piąta, no zakochałam się w niej! Pozdrawiam cieplutko <3

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś, kochana! <3
      Dziękuję, że wpadłaś! ;*
      <3

      Usuń
  5. Hej!Dziękuję za współprace :)
    Z notki moim faworytem jest współpraca z Alessą szczególnie
    podobają mi się pierwszy i czwarty nagłówek.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze coś razem wykonamy ;*
      Dziękuję za komentarz. :33

      Usuń

Followers