niedziela, 1 maja 2016

11. Loving can mend your soul

Witajcie! Jak Wam życie mija? Ja zacznę od złej wiadomości. Mianowicie od dziś do-podejrzewam-końca maja nie pojawi się żadna notka. Mam teraz w szkole naprawdę trudny czas. Mam masę sprawdzianów do poprawienia i napisania przez moje choroby. A do wakacji coraz bliżej. Może wrócę wcześniej, nie wiem. Nie chcę zawieszać bloga, robię sobie tylko miesięczną, może tygodniową przerwę.
Notka znów uboga w grafikę. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że z notki na notkę moje prace są coraz bardziej słabe. Mam coraz mniejszą ochotę na włączenie Photoshop'a, a o CSS'sie już nie wspominając. Myślę, że minie to w najbliższym czasie. Miejmy nadzieję.
Jak pewnie już zauważyliście, zmieniłam szablon główny. Jestem z niego zadowolona, choć mam wrażenie, iż jest trochę przesadzony. Bardzo proszę o opinie na jego temat.
Naprawdę nie mm dziś weny literackiej, więc kończę. Życzę Wam wszystkiego najlepszego no i odpocznijcie w tę majówkę. A maturzystką życzę powodzenia na tym jakże ważnym egzaminie dojrzałości. Zobaczycie, że napiszecie go na 100%!!
#Ikonki 

#Sygnaturki 



11 komentarzy:

  1. Nie wiem czym się tak załamujesz. Mi osobiście podobają się twoje prace ^.^ Ikonki są ładniutkie, ja nie potrafię ich robić, bo to trudno wepchnąć cokolwiek w takie małe coś, a Tobie wyszło to znakomicie. Sygnaturki obydwie mi przypadły do gustu. Mają śliczne kolorki i samo ustawienie stocków i modelek jest perfekcyjne c:
    Szablon główny też mi się bardzo podoba. Ciekawy nagłówek i śliczne, delikatne kolorki ♥
    Mam nadzieję, że wena do Ciebie wróci.
    Pozdrawiam
    euleunge
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa c:
      Również pozdrawiam,
      Danni xx.

      Usuń
  2. Coraz słabsze?! Kobieto, chyba na odwrót! :D
    Ikonki są prześliczne, wszystko jest w nich idealnie zestawione. Pierwsza sygna dosłownie zmiotła mnie z powierzchni Ziemi! :D Urocze, delikatne kolory i interesujący napis szczególnie mnie w niej urzekły.
    Druga sygnaturka też bardzo fajna, aczkolwiek zamieniłabym koloryzację na bardziej zdecydowaną.
    Szablon główny jest śliczny. Jedyne co mi się w nim nie podoba to powitanie (jeżeli można tak to nazwać ;p) nachodzące na nagłówek. Ale generalnie genialna robota! :D
    Ech, już chyba sobie pójdę, bo jeszcze mi tu za bardzo obrośniesz w pochwały XD
    Pozdrawiam wiosenne x
    Ingulaine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie przesadzasz pochwałami XD
      Bardzo dziękuję za komentarz <3
      Pozdrawiam gorąco,
      Danni xx.

      Usuń
  3. Prace są coraz lepsze, a nie słabsze. Główny, moim zdaniem, nie jest przesadzony i bardzo mi się podoba. Szczególnie menu, które idealnie tutaj pasuje. Naprawdę wygląda świetnie i ładnie wkomponowuje się w nagłówek. Ja jestem maturzystką i pierwszy raz nie cieszę się na majówkę :(. Ale nie dziękuję! :D Ikonki i pierwsza sygnaturka to moje faworyty. Czekam na więcej niedługo!
    Pozdrawiam!
    http://destrukcyjny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, na pewno matura poszła Ci fenomenalnie! Cały czas trzymałam kciuki ^^
      Dziękuje, że wpadłaś!
      Pozdrawiam,
      Danni xx.

      Usuń
  4. Gdzie mogę się z Tobą skontaktować bo w zakładce nie ma maila chybaże nie dopatrzyłam ?:) Prace świetnie Ci wychodzą najbardziej podobają
    mi się ikony.Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój e-mail to danni-graf@wp.pl i widnieje on w gadżecie pt. "Witaj!" :)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam! ;*

      Usuń
  5. Cześć ! Super główny :) Takie pastelowe kolorki ^^ Mega mi się podoba :)
    Ikonki śliczne (nie wiem czemu mi nigdy nie wychodzą) XD
    Sygnaturki również niczego sobie, jednak pierwsza bardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko xx
    Lailaa ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie robienie ikonek to istna katorga, ale nie poddaję się i ciągle próbuje ;)
      Dziękuję za komentarz c:
      Pozdrawiam,
      Danni xx.

      Usuń
  6. Więcej wiary w siebie Danni! Te prace są śliczne *-*
    Główny jest taki wesoły, nawet nie wiem jak to nazwać. Te kolorki sprawiły ,że się uśmiechnęłam. c:

    Pozdrawiam,
    Zaula

    OdpowiedzUsuń

Followers