niedziela, 17 kwietnia 2016

10. You make me strong

^NA PODSTAWIE INSTRUKCJI OD SCAR^

Witajcie, robaczki! Kto jest w gronie tych szczęśliwców i ma jutro, a także kolejne trzy dni wolne? Tak, właśnie ja XD Tak, w tym roku się cieszę, a w przyszłym będę sikać po kątach ;D
Ale, cóż, jak tam u Was? Czy Wy też znacie tę chorobę, która nosi nazwę brak weny? Jeśli znacie jakieś lekarstwo na to, to proszę, dajcie znać co to, ponieważ nie wiem co mam z tym zrobić. Niby kiedy siadam przed komputerem, to mam głowę pełną pomysłów, ale kiedy już otworzę PS'a, to wszystko jakby wypada mi z umysłu. Nie wiem jak sobie z tym radzić. Jest to trochę męczące, gdyż chcę zrobić coś do notki, lecz nie wiem co ;\
OK, ponarzekałam sobie trochę na moje życie piętnastolatki, lecz teraz trochę spraw organizacyjnych. Mianowicie, jak pewnie już zauważyliście ustawiłam nowy szablon główny, który pobrałam z Wioski Szablonów. Wykonała go cudowna Ariana. Oczywiście nie będzie on widniał na stałe, tylko na czas, aż sama czegoś nie zrobię. Może wyrobie się do środy, ale nie obiecuję.
Na dzisiaj przygotowałam 2 nagłówki, 3 sygnaturki, 1 zamówienie i 4 ikonki, które swoją drogą nawet mi się podobają. Ja po prostu jestem z siebie dumna, no XD

Proszę o przeczytanie regulaminu, ponieważ zaszły w nim pewne zmiany!
I gorąco zapraszam tutaj do składania propozycji!

#ikona 


#sygnatury


#nagłówki

#szablony 

9 komentarzy:

  1. Witaj Danni!
    Niestety dobrze znam twój problem. Siadasz do kompa z głową pełną pomysłów a kiedy odpalasz PS'a to siedzisz nad pustą warstwą przez dobre trzy godziny. I zazdroszczę dni wolnych teraz! Chociaż ja będę miała dłuższy weekend majowy!
    I czekam na efekty nowego szablonu głównego wydziabanego przez ciebie.:D
    Chyba się rozpisałam.. no nic idę do części graficzej!
    Po pierwsze muszę zachwycić się tym pięknym szablonem! Wygląda naprawdę wow. Grafika jest powalająca. No i kocham takie mroczno-czerwone klimaty.:D
    Pierwszy nagłówek ma fajną koloryzację chociaż jak dla mnie jest ciutkę za bardzo przyciemniona.
    Drugi natomiast, ten róż w napisach strasznie daje po oczach ;c co jednak nie znaczy ,że praca nie jest ciekawa! Ohh i ta mniejsza Cara jest zniekształcona.:c
    Sygnaturki, ta trzeci to zdecydowanie mój faworyt jeśli chodzi o kolorki, ta z Lou'im to faworyt jeśli chodzi o kompozycję a z Harrym jeśli chodzi o tekst.:D
    Ikonki też są niczego sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów się naczytałam, że aż chyba urosłam XD ;D Bardzo dziękuję i pozdrawiam ;*
      D. xx

      Usuń
  2. Hej!
    Ach ten brak weny... Wiem coś o tym. Najgorsze jest, jak w głowie masz już jakąś cudowną koncepcję, a gdy siadasz do komputera/tabletu, okazuje się, że nieco gorzej jest z przełożeniem jej na ekran...
    ***
    Sygnatury są przepiękne *o* Szczególnie ta ostatnia zwaliła mnie z nóg (i to dosłownie! ;'D) *_*
    Oprócz tego szablon wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!
    I/http://radosne-jak-slonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;*
      Również pozdrawiam,
      D. xx

      Usuń
  3. Cześć ! Rozumiem Cię, też ostatnio nie mam weny :(
    Jednak uważam, że prace z tego pasta są bardzo ładne ;)
    Moim faworytem jest szablon, który zwalił mnie z nóg ♥ Nie mogę się napatrzeć !
    Pozdrawiam cieplutko xxx
    Lailaa ;3
    occulta-sonomia-graphics.blogspot.com <-- zapraszam też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję ;*
    Pozdrawiam, cieplutko
    D. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Też często mam brak weny,jak już mam pomysł
    to kompletnie prace mi nie wychodzą.Moim faworytem jest drugi nagłówek,trzecia sygnatura i szablon.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jesteś chętna do współpracy?

      Usuń
    2. Dziękuję i miło, że wpadłaś xx.

      Oczywiście, że jestem chętna, napisz do mnie na e-mail, tam się dogadamy.

      Pozdrawiam ;*

      Usuń

Followers