wtorek, 5 kwietnia 2016

09. Where are you now?

*muzyka* - polecam, świetne
Hej ;3 Dzisiaj dopiero wtorek, a ja już chcę by był piątek. Przez cały czasz chodzę ospała, nic mi się nie chce, a do tego moja wena gdzieś wyparowała. Choć muszę przyznać, że po raz pierwszy podobają mi się prace, które tu zamieściłam. 
Mam ochotę zrelacjonować Wam cały mój przeszły tydzień. Pamiętacie jak pisałam w poprzedniej notce, iż w moim życiu nastąpi diametralna zmiana? Cóż, więc teraz mogę powiedzieć co to. Otóż jest to sprawa, bardzo radosna dla mnie, dla całej mojej rodziny. Niedługo październik -,- na świat przyjdzie mój nowy młodszy braciszek\siostrzyczka *,* Może was to nie obchodzi, ale jest to mój prywatny blog i traktuję go jak swego rodzaju pamiętnik. Och i szykuję się również na osiemnastkę brata, lecz naprawdę nie wiem co mu kupić. Czy jest tu ktoś, kto chciałby mi pomóc i doradzić. Napiszcie w komentarzu :) 
Dzisiaj notka dość obszerna, przynajmniej jak na mnie XD Przygotowałam dla was 3 sygnatury, 5 nagłówków w tym 2 współprace  i koloryzację. Dopiero uczę się je robić, więc proszę, nie bądźcie tacy krytyczni, jednak oczywiście proszę o wasze rady na temat prac. 


Przed pobraniem, proszę o przeczytanie regulaminu! 

#sygnatury

#nagłówki 
Drugi wykonany z Sandrą a czwarty z Alessą 


#koloryzacje 

Życzę wszystkiego najlepszego! 
Danni xx. 

6 komentarzy:

  1. Sygnaturki bardzo ładne c: Aż trudno wybrać tą najlepszą <: Z szablonów najbardziej podoba mi się ten, który zrobiłaś wspólnie z Alessą ♥
    Jeśli chodzi o prezent dla brata to Ci niestety nie pomogę, bo sama mam problemy jeśli chodzi i wybieranie prezentów. Ja mojej siostrze nigdy nie kupuję, ani ona mi. Wystarczy jak zrobię jej ładny szablon lub nagłówek <: (fajnie jest mieć siostrę bliźniaczkę <: )
    Pozdrawiam i życzę weny <:
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Mam starszego brata, już po osiemnastce, ale raczej nie kupowałam mu prezentu... Jak już, to było coś śmiechowego, bo lubimy kupować sobie nawzajem dziwne rzeczy XDD Może książka? Gra o tron może by go zainteresowała, ale nie wiem, bo to Ty znasz swojego brata najlepiej :3
    Wszystkie sygnaturki są piękne *p* Z nagłówków najbardziej podoba mi się ostatni!
    Ściskam cieplutko <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;33
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratuluję przyszłego zostania starszą siostrą! Obyś jak najlepiej spisywała się w tej roli. c: Z chęcią bym ci doradziła co do prezentu, niestety jestem słaba w wymyślaniu prezentów dlatego zawsze daje coś co moja mama wybierze. hahah
    Druga sygnaturka i współpraca z Alessą to zdecydowanie moje faworyty z tej notki! Koloryzacja też jest ciekawa. c:

    Pozdrawiam,
    Zaula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń

Followers