piątek, 18 marca 2016

08. Are we out of the woods yet?


Witajcie! Notka bardzo szybko. Aż jestem w szoku, iż tak prędko uwinęłam się z kilkoma pracami. Ta notka to same eksperymenty. Nie wiem, czy wyszły dobrze, czy nie. Ocenę pozostawiam Wam.
Ten czas był dla mnie naprawdę zwrotny. W moim życiu prywatnym nastąpi diametralna zmiana i nie mogłabym być bardziej szczęśliwa. Do dziennika wpadają coraz to lepsze stopnie. Po prostu same plusy ^^
A jak tam u Was? Mam nadzieję, że szczęśliwie i radośnie! Piszcie śmiało, kocham czytać Wasze komentarze. ;*
Na dzisiaj przygotowałam trzy nagłówki, jedną sygnaturkę i jedno zamówienie. Wiem, że na ogół ich nie wykonuję, lecz planuję chyba zacząć to robić. Także niedługo powinnam zaktualizować regulamin, więc będziecie mogli do niego zajrzeć.
Buziaki! ;* 


#nagłówki 
^Praca wyróżniona na Katalogu Grafików^


#szablon
Podgląd || Blog 

3 komentarze:

  1. Szczęście masz z tymi ocenami. U mnie od jakiegoś czasu na odwrót. Na nic nie mam ochoty, czuję się ospała i nic nie robię. Mam nadzieję, że za jakiś czas, jak pogoda się zmieni, to wezmę się za siebie, bo na razie jest cienko.

    Pierwszy nagłówek nie przypadł mi do gustu. Według mnie cudzysłów psuje cały efekt nagłówka. I koloryzacje to zdecydowanie nie moje klimaty :>
    Drugi nagłówek jest za to cudowny! Jeszcze Harry <3 Tylko jest chyba za mały i przez to napis jest nieczytelny, przynajmniej u mnie.
    Ostatni nagłówek to mój faworyt! Podoba mi się to cięcie centralnej części i kolory! Po prostu śliczny ♥
    Szablon za to bardzo mi się podoba. Prosty, minimalistyczny. Rób takich więcej :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    http://sandra-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! <3

      Usuń
  2. Hejka! Naprawdę nie wiem dlaczego dopiero teraz komentuje, byłam pewna ,że zostawiłam tu po sobie ślad! Mam nadzieję ,że mi to wybaczysz. c;
    Co do grafiki - sgnaturka fajna, podoba mi się w niej kolorystyka.
    Nagłówki - ten z Harrym i ten trzeci są prześliczne!
    Szablon również niczego sobie. c:

    PS Idk czy ci już o tym pisałam ale boczna kolumna najeżdża mi na post i muszę powiększać strasznie stronę żeby przeczytać post w całości.:c

    Pozdrawiam,
    Zaula

    OdpowiedzUsuń

Followers