piątek, 4 marca 2016

07. Pół roku Graphic Danni!


Post post został dodany z małym poślizgiem, ponieważ musiałam zrobić coś po lekcjach i zajęło mi to trochę czasu :)

Witajcie! Jestem tak bardzo szczęśliwa, że jestem tu z Wami pół roku! Dla mnie, osoby, która poddaje się szybko, jest to ogromny wyczyn. Jeżeli mam być szczera, to nie wiem z czym mam się z mai podzielić *śmiech*.  Myślę, że podziękowania będą dobre XD Więc, dziękuję z całego serca, Wam, moim kochanym czytelniką, że jesteście ze mną już dwa kwartały. Może i nie było notki przez miesiąc. Może już miałam kilka razy myśli, by zostawić to w cholerę i dać sobie spokój z grafiką. Lecz to dzięki tym, którzy tu są nie zrobiłam tego. Dlatego wszystkim czytającym, obserwującym i komentującym jeszcze raz dziękuję! Kocham Was bardzo mocno! 
Dziękuję osobie, która udostępniła Photoshop'a do pobrania w internecie, ponieważ dzięki Tobie tu jestem. :D  Dziękuję również osobą, które wstawiły button urodzinowy na swoje blogi. Niestety nie mam dla Was żadnej paczki, ponieważ nie miałam zbyt dużo czasu. Jeszcze raz dziękuję!! <3 

Trochę dużo tych "dziękuję" jak na jedną notkę, ale cóż poradzić? Jestem po prostu radosna z powodu pół-urodzin! Nie będę już przedłużać. Dziś ma dla was 1 banner, 4 ikonki, 5 sygnaturek, 5 nagłówków, z czego 1 to współpraca, 2 szablony, 1 koloryzację i paczkę tekstur. Miłego oglądania! 
#bannery
#ikony

#sygnatury



#nagłówki 
^z Zaulą^


#szablony

#koloryzacje 

#tekstury 


Kocham bardzo mocno i do następnej notki! 
D. xx

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ci tego pół roku w grafikosferze! Teraz już tylko z górki będzie.c:
      Banner pomysłowy, podoba mi się ta kolorystyka.
      Ikonki fajne chociaż nad napisami musisz trochę popracować ale nie jest źle!
      Pierwsza sygnaturka jest świetna, nie brakuje mi w niej nic. Reszta ma fajne kolorki. Na tej z Taylor napisy są za małe i niestety nic nie idzie odczytać.:c
      Drugi szablon to zdecydowanie mój faworyt z całej pół-urodzinowej notki! Jest genialny. Można by popracować nad archiwum ale to tylko mały szczególik.
      Nagłówek z Riri - cudo! Co prawda osobiście dałabym miedzianą kolorystykę (ale to tylko moje zdanie!). Tak czy tak jest fajny. Co do reszty wyglądają ciekawie. =)
      Dziękuję jeszcze raz za współpracę i życzę kolejnych półroczków! C:

      Pozdrawiam,
      Zaula

      Usuń
    2. Dziękuję, że w końcu przybyłaś! I oczywiście dziękuję za rady. Wezmę je sobie do serca ^^ Również dziękuję za współpracę i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś razem stworzymy :D

      Pozdrawiam! xx.

      Usuń
    3. Będę tu przybywać częściej! :D I nie ma sprawy co do rad, służę pomocą c;

      Usuń
  2. Congratulations! ^^
    Minęło pół roku, to teraz będzie z górki.
    Najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka, czwarty nagłówek i drugi szablon. Na tej ostatniej sygnaturce mogłaś ustawić większe odległości między literami i trochę powiększyć czcionkę i byłoby oki. :D
    No, ale tak to jest gites i jeszcze raz congratulations!
    Pozdrawiam słodko,
    Ally xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, rady i miłe słowa!

      Pozdrawiam,
      D. xx

      Usuń
  3. Wszystkiego naj dla twojego bloga. :D Pór roku to dużo, a twoje prace są są naprawdę coraz to lepsze. :3 Bardzo podobamją mi się twoje sygnaturki. :D Zastanawiam się czy dostosowałaś bloga na wszystkie przeglądarki gdyż kolumna najeżdża na posty. Radzę użyć do wszystkich kolumn::
    .content{
    position absolute;
    }
    dostosowując już do swoich upodobań miejsce całego bloga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa ;3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jaka fajna imprezka! Ile różnych różności *-*
    B. podobają mi się pierwsza i ostatnia sygna.
    +wielkie gratki za napis w pierwszym nagłówku :D
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny!
    [/Ingulaine]

    OdpowiedzUsuń

Followers