sobota, 20 lutego 2016

06. And all I could do is say that these arms were made for holding you

(C)Evelyn
Hej! Moje standardowe pytanie: Jak tam u Was? Mam nadzieję, że wszystko było dobrze. Ja cały zeszły tydzień leżałam w łóżku z paskudną grypą. ale ten tydzień w cale nie był lepszy. Dlaczego zawsze jak mnie nie ma w szkole nauczyciele robią jak najwięcej sprawdzianów i pytają? Ten tydzień to prawie same zaliczenia, plus inne testy. Ale cóż nie mogę narzekać, taki nasz biedny los XD Lecz niestety wszystko przerzuciło się na dzisiejszą grafikę. Szczerze, wolałabym nie publikować tej notki. Nic mi się w niej nie podoba. Ale opinię jednak zostawię wam ;) 
I proszę o przeczytanie krótkiej informacji na dole. 
Pozdrawiam!! xx. 


#sygnatury 




#nagłówki 



Na sam koniec mam ogłoszenie. Mianowicie 4 marca blog obchodzi swoje pół-urodziny! Serdecznie zapraszam!


7 komentarzy:

  1. Witam! ♥
    Jak miło widzieć swoją sygnaturkę na początku twojego posta, bardzo dziękuje <3
    To nie prawda, że wszystko jest tutaj beznadziejne, najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek, a w drugim podoba mi się napis, który dodałaś. Dodaję button na swojego bloga i będę wyczekiwać twojej imprezy. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i za umieszczenie buttonu <3
      Również pozdrawiam! xx.

      Usuń
  2. U mnie w szkole 1/3 nauczycieli zachorowała, to samo tyczy się uczniów, więc... Póki ja nie jestem chora, to mi to pasuje, bo mam mniej lekcji. XD
    Pierwsza sygnaturka jest trochę mdła. Wszystko się ze sobą zlało i kolorystyka tego nie ratuje... No i napis mógłby być mniejszy. :< Druga jest lepsza, fajna, żywa koloryzacja, ale znowu ten napis! Musisz nad tym popracować. :)
    Pierwszy nagłówek jest boski! *>* Cudowna kolorystyka i układ, no zakochałam się! Drugi trochę gorszy, za dużo tu wszystkiego, ale i tak jest niczego sobie. :3
    A button wstawię u siebie wieczorem. ^^
    Ściskam cieplutko! ♥
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz zajefajnie, bo u mnie jakoś żaden z nauczycieli nie chce zachorować... XD
      Wiem, te okropne napisy, ale pracuję nad nimi! Przysięgam! XDDD I dziękuję za miłe słowa i za krytykę ;* I za umieszczenie buttonu.
      Pozdrawiam! xx.

      Usuń
  3. Hejo. Podobają mi się twoje szablony i dodaję szablon na blogi :
    http://kochajwalczcierp.blogspot.com/
    http://fantasylovee.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Z zakładce szablony :*

      Usuń
    2. Hej! Cieszę się, że szablony przypadły Ci do gustu ;* Tylko proszę o przeczytanie regulaminu :D
      Buziaki ;** xx.

      Usuń

Followers