piątek, 5 lutego 2016

05. If I tried, I know it would feel like infinity


Hej ludzie! Mnie jak zwykle nie było szmat czasu, ale cóż, nauka pochłania mój cały wolny czas, a w dodatku doszło mi trochę poważnych spraw rodzinnych. Zdrowotnych również, więc blog i grafika nie były mi w głowie. Co prawda byłam aktywna na Fantastic Graphic, ponieważ tam musiałam być :)
I oczywiście dziś wieje pustką. Dziś jest piątek więc zamierzam przygotować coś na przyszły tydzień i mam nadzieję, że mi się uda. Nie chcę przedłużać (pewnie i tak nikt tego nie czyta, lol), także życzę miłego weekendu i tygodnia dla tych co mają ferie i chodzą do szkoły!
Pozdrawiam! xx.


#nagłówki 

#szablony

#koloryzacje


6 komentarzy:

  1. Siemka. :3 Wpadłam tutaj pierwszy raz i muszę powiedzieć, ze jestem zachwycona twoją grafiką. Tworzysz ją bardzo dobrze jak na 5 post. :3 Brawo. :DD Szablon jest dla mnie numerem jeden i mam nadzieję, że z każdą notką będą to coraz lepsze prace.
    Pozdrawiam! Everlasting Wishes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Miło mi, że postanowiłaś zajrzeć w moje skromne progi i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ;33
      Dziękuję bardzo za miłe słowa, ale i tak uważam, że jest dużo rzeczy nad którymi muszę popracować :D
      Pozdrawiam! xx.

      Usuń
  2. Witaj :>

    Jestem tutaj pierwszy raz i od razu mogę powiedzieć, że grafika bardzo dobrze ci wychodzi. Bardzo podoba mi się nagłówek, jest taki mroczny a ja bardzo lubię mroczne prace :D
    Co do szablonu, jestem bardzo zdziwiona że mając już pięć postów robisz tak dobre szablony, tylko pogratulować <3
    Mam nadzieje, będę wpadać tutaj częściej. Życzę ci weny <3 Świat Grafiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cześć! :D
      Dziękuję, że postanowiłaś tu zajrzeć i nie pozostaje mi nic innego, jak robić wszystko byś postanowiła tu wrócić ;*
      Cóż, szczerze moim skromnym zdaniem to ten nagłówek jest jednym z lepszych, jakie wykonałam XD Ale i tak dziękuję i cieszę się, że Ci się spodobał! <3
      Pozdrawiam! xx.

      Usuń
  3. O rany, ile tu cudeniek! *_____*
    Sygnaturka jest świetna, a nagłówek to mistrzostwo! Niby nic takiego się na nim nie dzieje, ale mnie zawsze przyciąga taki minimalizm, i mrok! Uwielbiam takie klimaty! :3
    Szablon również mi się podoba. ^^
    Ściskam cieplutko! ♥
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuję! :3
      Mam nadzieję, że jeszcze nie raz do mnie zajrzysz :> ;*

      Usuń

Followers