piątek, 6 listopada 2015

03. So say hello to falsetto in three, two, swag..

Witajcie w te piękne piątkowe popołudnie!
Jak radzicie sobie w szkole? Czy wasze oceny są dobre? Mam nadzieję, że tak. I nie będziecie mną, czyli osobą, która ma zagrożenie z jeżyka niemieckiego. Osobiście nie polecam konfrontacji z osobą tego pochodzenia. Brr.. 
To już trzecia notka na blogu!  A ja przedstawiam Wam pierszy szablon, jaki tu zamieściłam. Myślę, że będzie on w poządku. 
Nowy szablon główny! Podoba się? Mam nadzieję, że tak. Trochę nad nim siedziałam. 
Naprawdę mam ochotę napisać jeszcze dużo rzeczy, ale dosłownie za minutkę muszę wychodzić z domu by zdążyć na spotkanie z przyjaciółmi, tak więc życzę Wam udanego weekendu i całego tygodnia! Buziaki! :* 

Szablon 001






1 komentarz:

  1. Po raz pierwszy to zajrzałam, ale podoba mi się, robisz ładną grafikę :) Powinnaś jakoś rozreklamować swojego bloga, żeby więcej osób cię poznało.
    Najbardziej podobają mi się sygnaturki. Licząc od samej góry, druga i trzecia :3
    Zwracam uwagę, że etykiety wchodzą na tytuł postu.

    OdpowiedzUsuń

Followers