niedziela, 8 listopada 2015

Ogloszenie - Notka Tematyczna: Pop and Rock.

(C)Moja || X

Proszę o przeczytanie! 

Po moich długich przemyśleniach-godzinnych-postanowiłam zorganizować Notkę Tematyczną. Jest to dla mnie, nie powiem, duże wyzwanie, lecz myślę, że mu podołam. Ta "akcja" ma za zadanie trochę rozreklamować bloga. Myślę, że uda mi się to. Jeżeli jest ktoś, kto chce mi pomóc, to proszę o umieszczenie buttonu, który znajdziecie poniżej. 


Osoby, które go umieszczą zostaną nagrodzeni paczką-niespodzianką. Przewiduję też takową paczkę dla obserwujących bloga. 


Mam nadzieję, że choć trochę osób włączy się ze mną w imprezę. 

Proszę każdego, kto umieści button na swoim blogu o komentarz pod tym postem z informacją, na jakim blogu on się znajduje.

Pozdrawiam! I widzimy się już za tydzień! xoxo

3 komentarze:

  1. Wstawiłam button u siebie na grafikacentaura.blogspot.com
    Oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę na dużą notkę :) Button leci na panda-graphics.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, choć znając mnie zawalę na całej linii. :D
      Mam pytanko. Czy mogłabym liczyć na współpracę z tobą? xoxo

      Usuń

Followers