niedziela, 18 października 2015

02. Perfect

(C)Lisek ♥

Witajcie!
Pierwsze słowo jakie ciśnie mi się na usta to 'WOW!'. Dziękuję, że przyjeliście mnie tak ciepło do waszej małej rodzinki. Jestem taka szczęsliwa, że nawet nie potrafię tego określić. Dziękuję. ^^
Pościk trochę późno. Mój komputer ma jakieś Faka Maka (ma nadzieję, że moja sąsiadka nie ma praw autorskich na ten zwrot) i trochę wariuje. Cóż się dziwić, ma już swoje lata. Mam mojego dziadziusia już ponad dziesięć lat i już chyba przyszła pora się z nim porzegnać.
Dzisiaj ubogo. Coś ostatnio ciężko z weną. Kiedy otwieram PS'a nie potrafię nic zrobić, a jak już mi się uda to wychodzi takie byle co. Prezentuję Wam to, co uważam, że jest warte pokazania. Mam nadzieję, że w następnej notce uda mi się przygotować tego więcej. Może jakiś szablonik?
Enjoy!
PS. Jeżeli jakaś grafika się nie wyświetla to przepraszam. Jak już pisałam wyżej coś mi się psuje. Postaram się to naprawić jak najszybciej.





Miłego tygodnia!♥ 

1 komentarz:

  1. Pięknie! <3
    Naprawdę jestem pod wrażeniem twoich umiejętności graficznych :))

    Bardzo podoba mi się banner, ale chyba ta pierwsza wersja xD Jest taka fajna... Lubię czarny kolor ^^

    Sygnaturka z Seleną ♥ Uwielbiam Selenę - znaczy głównie jej piosenki, nie szaleję za nią jak te wszystkie psychofanki xd ale przede wszystkim sygnaturka - zielony, lubię zielone kolorki na graficznych pracach xD Napis również jest super <3

    Nagłówek mi się podoba, bardzo ;* Jednak nie przepadam bardzo za kolorami brązu :D Mimo wszystko bardzo ładnie ;*

    Pozdrawiam ^^
    Hope

    OdpowiedzUsuń

Followers