niedziela, 4 października 2015

01. Let's Go!


Witam Was na moim własnym blogu graficznym! 
Nie lubię, nie umiem pisać powitań.  Także nie wiem co napisać. Przysięgam, że mój zasób słownictwa jest na ogół większy, lecz nie w tym przypadku.
Jestem nowa w tej całej grafikosferze. Zajmuję się nią od dobrych dwóch miesięcy i z racji tego, że mój mózg pomyślał: "Hej! Załóż bloga!", jestem tu! Mam nadzieję, że w waszej rodzinie jest miejsce dla takiego małego odmieńca jak ja. Mam nadzieję, że nie przyjmiecie mnie zbyt krytycznie. Oczywiście czymże byłby grafik bez odrobiny krytyki. 
Jeżeli jakikolwiek grafik zauważy tego bloga i chciałby w mi pomóc w nauce, to prosiłabym o to by poinformował mnie w komentarzu o ewentualnej współpracy. Mówię o tym, ponieważ chcę nauczyć się jeszcze więcej niż teraz potrafię, a robienie czegoś z bardziej doświadczonym grafikiem to według mnie najlepszy sposób. 
Nie przedłóżając. Przygotowałam dla Was trzy ikonki duże, siedem ikonek małych, cztery sygnaturki, trzy koloryzacje i dwa nagłówki. 
Miłego oglądania!
PS. Przepraszam za błędy. Moja klawiatura trochę szwankuje i nie idzie mi na niej pisanie. Cały tekst sprawdzałam kilkukrotnie, ale możliwe, że coś przeoczyłam. Przepraszam.












Miłego tygodnia! 


7 komentarzy:

  1. Hej, dziękuje bardzo za to, że wpadłaś na mojego bloga ♥
    Również podziękuje za tak miły komentarz, to naprawdę motywuje do dalszej pracy :)

    Jeśli chodzi o współpracę, to zawszę jestem chętna, więc możesz śmiało do mnie pisać na GG, czy też e-maila.
    Oczywiście zapraszam cię, na polskie forum graficzne, można się tam wiele nauczyć i jest bardzo miła atmosfera Warofbeast

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę, że zajmujesz się grafiką tak krótko to jestem pod mega wrażeniem. Całkiem dobrze Ci idzie. Oby tak dalej! Życzę dalszych sukcesów oraz nieskończonej weny! :)
    / graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa miesiące? Dwa? Dwa miesiące? Miesiące dwa?
    Jakim cudem w tak krótkim czasie potrafisz już robić takie rzeczy? Jestem pełna podziwu, naprawdę. Mi dojście do czegoś takiego zajęło duuużo więcej czasu.
    Zapewne będę zaglądać tutaj stale i oczywiście starała się komentować ( chociaż czasami to mi nie wychodzi ;-; ).
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę Ci weny do dalszego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został przyjęty na Graficzny-rejestr.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Powiem Ci, że jestem pod wrażeniem. Jak na tak krótki czas... wow. Zielone ikonki i ostatnia sygnaturka ♥ (i już wiadomo co Inginia lubi xd). Jeszcze pierwszy blend! Uwielbiam go.

    Co do współpracy, to ja jestem zawsze chętna ;p. Mój mail i gg są u mnie na blogu w zakładce "Autorzy". Taka luźna propozycja.
    Pozdrawiam!
    InginiaXoXo
    [http://szablono-sfera.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaprosiłaś mnie tu, więc jestem! Pierwsze co zrobiłam to wzięłam się za oglądanie grafiki, dopiero później przeczytałam post i aż trudno mi uwierzyć, że zajmujesz się grafiką od dwóch miesięcy. Oczywiście widać, że jesteś początkująca, ale uwierz mi... Idzie ci lepiej niż u niektórych grafików z dłuższym stażem niż twój.
    Co nieco musisz popracować głównie nad wycinaniem postaci i zmniejszaniem ich rozmiaru [albo po prostu powinnaś wyszukiwać zdjęć w lepszej jakości], bo zauważ, że w ostatniej sygnaturce, Harry jest bardzo rozciągnięty, podobnie z resztą jak Lana w pierwszym nagłówku. Ale jestem pod ogromnym wrażeniem twoich umiejętności dopracowywania szczegółów.
    Zapytałaś mnie o współpracę. Odpowiadam - Bardzo chętnie! Jeśli chcesz, możesz zgłosić się do mnie na maila: lettescar@gmail.com
    Życzę ci dużo weny i chęci do nauki!
    Pozdrawiam,
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie tu:-) Piękny wygląd i wogole.

    OdpowiedzUsuń

Followers